آموزش - دانلود- نرم افزار-ماهواره-اینترنت-برنامه نویسی)

به روز ترین و جدیدترین نوم افزار ها ی مربوط به کامپیوتر-اینترنتو ماهواره-------آموزش نرم افزار و ماهواره -------لیست شبکه ها

آموزش - دانلود- نرم افزار-ماهواره-اینترنت-برنامه نویسی)

به روز ترین و جدیدترین نوم افزار ها ی مربوط به کامپیوتر-اینترنتو ماهواره-------آموزش نرم افزار و ماهواره -------لیست شبکه ها

ترفندی برای به اشتراک گذاری موزیک در نرم افزار های چت و گفت و گ

 

 ترفندی برای به اشتراک گذاری موزیک در نرم افزار های چت و گفت و گو

نرم افزارهای چت و گفتگو و پیام رسان همیشه از نرم افزارهای پرطرفدار در بین کاربران اینترنت بوده است .

در بین کاربران ایرانی Yahoo Messenger و سپس Google Talk از جایگاه ویژه ای برخوردار است . نرم افزار Skype هم از جمله آن نرم افزارهایی است که به نظرم با وجود قابلیتهای مفید متاسفانه در بین کاربران فارسی زبان طرفداران اندکی دارد که در آینده با آن بیشتر آشنا خواهیم شد .

از بحث دور نشویم …

تقریبا تمامی نرم افزار های پیام رسان قابلیت ارتباط صوتی را دارند که با استفاده از آن قادرید تا با دوستان خود به جای برقراری ارتباط نوشتاری به صورت صوتی در ارتباط باشید . به طور مثال در یاهومسنجر یا گوگل تالک تنها کافی است بر روی دکمه Call کلیک کنید تا پس از تایید طرف مقابل ، همانند یک ارتباط تلفنی شروع به گفتگو با هم کنید .

اما شاید علاقه داشته باشید تا یک موسیقی را که بدان علاقه مندید ، برای دوستتان نیز پخش کنید . در چنین مواقعی چه می کنید ؟

شاید بگویید میکروفون را به درگاه مخصوص ورودی صدا متصل کرده و مقابل اسپیکر قرار می دهیم تا صدای موزیک در حال پخش را با دوستمان به اشتراک بگذاریم .

عجله نکنید … این کار معایب بسیار زیادی دارد!

کیفیت بسیار پایین صدای نهایی ، نیاز به بلندکردن صدای اسپیکر ، نیاز به وجود میکروفون ، شنیدن صدای ناهنجار از اسپیکر به دلیل نزدیک شدن میکروفون به اسپیکر ، تنها برخی از معایب این کار است .

و یا تصور کنید قصد داشته باشید این کار را در مکانی شلوغ و یا حتی هنگامی که بقیه مشغول استراحت هستند بخواهید انجام دهید …

اما حتما برایتان جالب خواهد بود تا بدون نیاز به وجود میکروفون و یا داشتن مشکلات بالا و یا حتی بدون وجود اسپیکر و یا روشن بودن آن می توانید موزیک دلخواه خود را با دوستانتان با کیفیتی عالی به اشتراک بگذارید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد