آموزش - دانلود- نرم افزار-ماهواره-اینترنت-برنامه نویسی)

به روز ترین و جدیدترین نوم افزار ها ی مربوط به کامپیوتر-اینترنتو ماهواره-------آموزش نرم افزار و ماهواره -------لیست شبکه ها

آموزش - دانلود- نرم افزار-ماهواره-اینترنت-برنامه نویسی)

به روز ترین و جدیدترین نوم افزار ها ی مربوط به کامپیوتر-اینترنتو ماهواره-------آموزش نرم افزار و ماهواره -------لیست شبکه ها

آکواریوم واقعی را در نمایشگر خود احساس کنید

منبع : www.AsanDownload.com


یک سال از ارائه نسخه قبلی این محافظ صفحه نمایش می گذرد. Screen Saver بسیار زیبایی که شاید کاربری نباشد که نسخه های قبلی آن را ندیده باشد. این محافظ صفحه نمایش آن قدر زیبا و دلنشین می باشد که کاربران حاضرند وقت بکذارند و رقص ماهی های این آکواریوم زیبا را تماشاگر باشند.
همانطور که تا به حال متوجه شده اید این محافظ صفحه نمایش به آکواریومی زیبا و طبیعی را به تصویر خواهد کشید. SereneScreen Marine Aquarium نام این محافظ صفحه نمایش بوده که آکواریومی فوق العاده زیبا با محیطی سه بعدی را به نمایش در آورده و همراه با موزیکی دلنشین رقص ماهیانی زیبا را نشان می دهد. ماهیانی که انواع مختلفی دارند و به سادگی می توان آن ها را انتخاب کرد. کیفیت نمایش فوق العاده است و شاید در کمترین محافظ صفحه ی نمایشی این کیفیت را سراغ داشته باشیم. این نسخه نسبت به ورژن های قبلی به روزرسانی های جدیدی داشته است که شامل ماهی ها و محیط داخل آکواریوم می باشد. گروه آسان دانلود این هدیه بسیار زیبا را برای شما آماده و برای دانلود قرار داده است و مطمئنا آنهایی که این محافظ نمایش را دریافت نمایند از کار خود پشیمان نخواهند بود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SereneScreen Marine Aquarium v3.0:
- محیط سه بعدی و بسیار زیبای این محافظ صفحه نمایش
- موزیک دلنشین همراه با رقص ماهی ها
- کیفیت فوق العاده بالا نمایش
- قابلیت دسترسی به منوهای اصلی برنامه از قبیل انتخاب موزیک ها و ماهی ها و ...
- بیش از 15 نوع ماهی بسیار زیبا
- سرعت بسیار بالا در بارگذاری صفحه اصلی محافظ صفحه نمایش
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ویستا
- و ...



 نکته : زمانی که اسکرین سیور در حال اجرا است می توانید با زدن دکمه Space صفحه کلید منو اصلی برنامه را مشاهده و تغییرات دلخواه از قبیل انتخاب ماهی ها ، نوع موزیک و ... را اعمال نمائید.


 قیمت: 19.95 دلار آمریکا
 دانلود -  3.37 مگابایت | لینک کمکی
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
 تصویری از محیط برنامه
 سایت سازنده لینک منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد