آموزش - دانلود- نرم افزار-ماهواره-اینترنت-برنامه نویسی)

به روز ترین و جدیدترین نوم افزار ها ی مربوط به کامپیوتر-اینترنتو ماهواره-------آموزش نرم افزار و ماهواره -------لیست شبکه ها

آموزش - دانلود- نرم افزار-ماهواره-اینترنت-برنامه نویسی)

به روز ترین و جدیدترین نوم افزار ها ی مربوط به کامپیوتر-اینترنتو ماهواره-------آموزش نرم افزار و ماهواره -------لیست شبکه ها

چهرهی شما کلمه ی عبور شماست.

 چهرهی شما کلمه ی عبور شماست.

 

بی شک تاکنون در سایتها و وبلاگهای مختلف نرم افزارهای زیادی را برای رمز گذاری بر روی فایلها و برنامه ها مشاهده کرده اید و احتمالاً برخی از آنها را نیز امتحان کرده اید .
اما نرم افزاری که اینبار قصد معرفی آن را داریم با تمام نمونه های مشابه معرفی شده در سایتهای مختلف متفاوت است و احتمالا نمونه آن را تنها در فیلمهای علمی تخیلی و یا پلیسی دیده باشید !
نرم افزار FaceCode  ابزاری است که به شما امکان دسترسی به اطلاعات و بخش های مختلف رایانه را تنها با شناسایی چهره افراد می دهد !
با استفاده از این نرم افزار می توانید ۱۰۰% مطمئن باشید که غیر از خودتان شخص دیگری اجازه دسترسی به اطلاعات و نرم افزارهای رایانه تان را نخواهد داشت .
برای دسترسی به قسمتهای مختلف رایانه ، ابتدا نرم افزار با استفاده از دوربینی که به رایانه خود متصل کرده اید تصویری از چهره فرد را گرفته و آن را با تصویری که از قبل بدان داده شده است مقایسه می کند و پس از تجزیه و تحلیل در صورت مطاقبت با تصویر اصلی اجازه استفاده از رایانه را به شخص خواهد داد .

چیزی که مشخص است برای استفاده از این نرم افزار نیازمند به یک وب کم خواهید بود . همین وب کم های معمولی و ارزان قیمت خودمون هم به خوبی جوابگوی این نرم افزار هستند و نیازی به تهیه یک دوربین گران قیمت برای این نرم افزار ندارید .


با استفاده از نرم افزار FaceCode می توانید بر روی بخش ها و قسمتهای مختلف ویندوز محدودیت هایی را تعریف کنید تا هر کاربر مجاز به دسترسی به برخی از این بخش ها باشد .
همچنین با فعال کردن برنامه بر روی محافظ صفحه نمایش ویندوز (Screen Saver) ، زمانی که محافظ صفحه نمایش اجرا شود برای خروج از آن نیاز به شناسایی چهره کاربر مقابل رایانه باشد . با این قابلیت می توانید با خیالی آسوده هنگامی که چند دقیقه پشت رایانه خود نیستید و به آن دسترسی ندارید به کارهای روزمره خود برسید و مطمئن باشید کسی غیر از خودتان اجازه دسترسی به رایانه تان را نخواهد داشت .

قابلیت بسیار مفید دیگری که نرم افزار FaceCode در اختیارتان می گذارد قابلیتی است با نام Bank FaceCode Password .
با استفاده از این قابلیت برای ورود به قسمت مدیریت وبلاگتان  و یا دسترسی به ایمیل و فروم های مورد علاقه و همچنین دیگر سایتهایی که برای ورود به آنها نیاز به وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور دارید (Username & Password) ، تنها کافی است چهره شما توسط نرم افزار تایید شود تا مجاز به ورود به سایتهای فوق باشید و دیگر نیازی به وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور نخواهید داشت . نرم افزار به صورت اتوماتیک پس از تایید چهره شما نام کاربری و کلمه عبور را در قسمت مربوطه درج خواهد کرد !
لذا دیگر نیازی به به خاطر سپردن همه Username‌و Password های مختلف نخواهید داشت . تنها کافی است یکبار Username  و Password سایتهای مختلف را در بانک اطلاعاتی نرم افزار وارد کنید و چهره خودتان را نیز ثبت کنید تا زین پس تنها شما باشید که مجاز به ورود به سایتهای فوق باشند .

همچنین جهت امنیت بیشتر می توانید در تنظیمات نرم افزار حالات مختلفی را نیز در نظر بگیرید ، مثلا اینکه پس از تایید تصویر شخص نیاز به وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور باشد یا نباشد و یا تنها نیاز به وارد کردن کلمه عبور توسط شخص باشد و …

» دانلود FaceCode 2.14
حجم : ۱۹ مگابایت

پانوشت : استفاده از این نرم افزار به کسانی که دارای برادر و یا خواهر دو قلو با قیافه ای یکسان هستند توصیه نمی شود!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد